2010-12-09





Miley Cyrus förmögenhet hjälper fattiga låtskrivare.
Arkiverat under: Övrigt

Glasgowbornas Amy Belle har skrivit två låtar till Miley Cyrus, rapporterar The Sun. Hennes första "tala är billigt" fanns med på Miley's album The Time Of Our Lives och "Giving You Up" är en av de viktigaste låtarna i LOL: Laughing Out Loud. Amy sade: "När den första kontrollen från Miley Cyrus anlände jag var som" detta slår skiten ur gatumusikant ". Jag har sagt till alla jag känner sedan jag var 14 att jag ska bli rockstjärna. Jag har gjort allt jag kan för att försöka göra det. Men när Miley sjöng min första låt det var som "Jag sa att jag kunde göra det". "
Ansluter med producenten John Shanks som låtskrivandet partner var hennes stora genombrott: "Jag har tur som har träffat John, det är hur Miley fick höra mina låtar. Jag är äntligen går i rätt riktning och jag är i en lycklig plats. Det är skönt att inte riktigt behöva bekymra dig om var mitt nästa dime kommer från tack vare Miley. "
Glasgowbornas Amy Belle har skrivit två låtar till Miley Cyrus, rapporterar The Sun. Hennes första "tala är billigt" fanns med på Miley's album The Time Of Our Lives och "Giving You Up" är en av de viktigaste låtarna i LOL: Laughing Out Loud. Amy sade: "När den första kontrollen från Miley Cyrus anlände jag var som" detta slår skiten ur gatumusikant ". Jag har sagt till alla jag känner sedan jag var 14 att jag ska bli rockstjärna. Jag har gjort allt jag kan för att försöka göra det. Men när Miley sjöng min första låt det var som "Jag sa att jag kunde göra det". "

Ansluter med producenten John Shanks som låtskrivandet partner var hennes stora genombrott: "Jag har tur som har träffat John, det är hur Miley fick höra mina låtar. Jag är äntligen går i rätt riktning och jag är i en lycklig plats. Det är skönt att inte riktigt behöva bekymra dig om var mitt nästa dime kommer från tack vare Miley. "

Källa: Oceanup.com
Skrivet av Sabina

Namn:


E-post: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar: