2011-01-01





Vill du bli månadens blogg?
Arkiverat under: Övrigt

Vill du bli månadens blogg? Kommentera då följande text
/Deniise

2011-01-02 kl 17:12:24

nepp de har jag inte,inte på denna bloggen jag har bara varit veckans blogg på en blogg :)



Selena gomez,Precis som eran blogg fast hett nytt om Selena :)



JAG ÄR MED !

Moa skriver:
2011-01-02 kl 17:30:32

Jag har inte varit månadens blogg förut. ;)



Jag har en fansite om Miley, där uppdaterar jag varje dag med det senaste om Mileyy xD Men jag hoppas att jag vinner ;D



JAG ÄR MED!

2011-01-03 kl 12:47:13

Nej jag har aldrig blitt månadens blogg förut :].

Vi bloggar om Emily Osment och hennes vardag & allt inom hennes liv.Vi uppdaterar dagligen om Emily Osment.



Jag är med =D

mileycutenoah skriver:
2011-01-03 kl 17:13:03

Nej , jag har aldrig varit månadens blogg förut , därför så vill jag nu :)

Min blogg handlar om Miley Cyrus som ni kanske redan märker på blogg-namnet :D

& ja skriver dagligt om hennes liv o hennes filmer & cd , masser annat .



JA ÄR MED ! :)

Namn:


E-post: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar: