2010-12-10





SVAR
Arkiverat under: Svar på tal

Sv: Ja, Miley har festat. Ojoj! Men jag vet inte om du är ett Miley fan, men du skulle veta att Miley aldrig skule göra nåt olagligt! Ja, Miley drack öl i Madrid. Men det är 16 årsgräns i Madrid!! Jaa, Miley har fått några skandaler. Hon tog aldrig NAKEN bilder som 15 hon hade kläder på sig, visserligen väldigt lite, men hon hade kläder! Låt henne leva sitt liv som hon vill. De nya nakenbilderna är inte Miley, hennes väska blev stulen, men alla har kommit fram till att det var fake. Utom 2, men där hade hon KLÄDER på sig!! Hennes video Who Owns My Heart är för att visa att hon växer upp! Nästan 89% av tonåringarna tar nakenbilder. Typ 98% festar, dricker och röker vid 17 årsålder. Så varför är det just fel när MILEY för en gångs skull verkligen haft kul? LET HER LIVE HER LIFE!
/Denise

Anonym skriver:
2010-12-10 kl 18:20:53

Det är 18 års gräns på öl i madrid. Och som du säger 98%??? Har du själv gjort det eller?

Ja, jag låter henne leva sitt liv, har jag sagt nått annat? Jag talar bara sanning.

Amanda skriver:
2010-12-11 kl 00:36:34

haha 98 % som dricker och röker vid 17 års ålder? skulle gärna vilja se den källan du fick den statistiken ifrån.. just sayinn

Mimmi skriver:
2010-12-12 kl 22:58:57

bra skrivet tycker jag. är själv ett Miley fan och håller till 100% med dig,



btw jätte bra blogg!

Namn:


E-post: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar: