2010-12-11





-.-
Arkiverat under: Svar på tal

Sv; Du kanske också borde ta och bestämma dig ? Du sa 20 och nu 21 ?? Men snälla, det är asmånga tonåringar som dricker alkohol innan dom är varken 18 eller 20.. Miley har bara druckigt hemma, hon har inte gått ut på nån klubb utom i Madrid? Och om det nu är så att det är 10årsgräns i Madrid, varför sa dem inte till henne? Dom borde ju veta vem hon är , och annars måste hon ändå ha leg/pass..? Jaja, men som sagt var : VARFÖR är det just FEL när MILEY gör det..? Btw, mejla mig om sånt här ist, du vet min epost (hoppas jag?:P) ... :)
KEEP SMILE SMILERS !!
/Denise

Anonym skriver:
2010-12-11 kl 17:34:32

det var jag som sa att man måste vara 20, det är nån annan som skrev det där smarto >:(

mathilda skriver:
2010-12-11 kl 18:03:09

Ja exakt , varför blir det så stor grej när Miley väl gör nåt :P ! I spanien får man faktsikt dricka när man är 18 ! Min syster fick smaka på öl när hon var 17 där !



Vi som är 12 och uppåt kan ju köpa cigaretter och tändare i spanien , filippinerna och sånt :P så egentligen är det ingen stor grej :P det är ju miley s liv ! hon vill väl ha kul som alla andra vill :]



/ mathilda

Rebecca skriver:
2010-12-11 kl 20:35:06

Hahha aa men även om det är gräns på att dricka när man är 21 i USA så följer man reglerna i det landet som man är i :)

som nu i madrid om de nu var 10 års gräns där :)

det är samma sak som om någon kändis från USA eller ngn annanstans skulle komma till sverige som 16-åring och ha körkort så får den kändisen/personen överhuvudtaget inte köra bil i sverige eftersom att man måste vara 18-år för att få köra bil i sverige eller för att få ta körkort :)

Julia skriver:
2010-12-14 kl 12:00:23

skitbra blogg måste jag börja med men när jag gick in på den är det skiit många som klagar på vad Miley gör, det är ju för fan hennes liv om dom som kommenterar elaka saker inte ens gillar Miley varför går dom in här, hon är ju myndig och får göra vad hon vill, hon är vuxen och inget barn. Okej det där med om att posera naken i ett lakan i femton ålder var kanske lite överdrivet men fortfarande, det är hennes liv och vi kan ju inte påverka det så mycket, hon får göra vad hon vill, JAG håller med denise jag stöttar miley sjukt mycket och respekterar (Även Sabina respekterar tror jag iaf;)) så lägg av

Julia skriver:
2010-12-14 kl 12:00:58

och alla gör misstag

Namn:


E-post: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Din kommentar: